کسب و کار اینترنتی

آموزش راه اندازی کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی

آموزش راه اندازی کسب و کار اینترنتی

  • ۰
  • ۰

چگونه می توان بهترین فروش و بهترین محصولات را برای فروش در فروشگاه آنلاین انتخاب کرد؟


انتخاب محصولات برای فروش در یک فروشگاه آنلاین اولین و مهمترین قسمت شروع یک تجارت آنلاین است.

برخی از محصولات فروش فصلی دارند. به عنوان لوازم التحریر در فصل باز شدن مدرسه یا خرید سبزه ، لباس هفت سین و عید در آستانه نوروز ؛ اما برخی از محصولات مانند غذا همیشه فروخته می شوند.

فروش برخی از محصولات نیز تحت شرایط خاص افزایش می یابد. به عنوان مثال ، در یک بحران کرونر ، هنگامی که افراد به تجهیزات ضد عفونی کننده و ایمنی نیاز دارند ، فروش برخی از محصولات مانند ماسک و دستکش افزایش می یابد ، اما این افزایش فروش حتی پس از پایان بحران فروش کاملاً دوره ای است.

خرید آنلاین کتاب
شاید برای شما جالب باشد که بدانید کتابهای الکترونیکی در بالای لیست پرفروش ترین محصولات آنلاین قرار دارند. با افزایش هزینه کتاب های چاپی و افزایش استفاده از رسانه های دیجیتال مانند تلفن های هوشمند ، تبلت ها و لپ تاپ ها ، تمایل به خرید کتاب از فروشگاه های آنلاین در حال افزایش است. لازم به ذکر است که حتی کتابچه های راهنمای سایر محصولات نیز در این آمار گنجانده شده است. با تولید کتاب های الکترونیکی و قرار دادن آنها در سایت می توانید درآمد زیادی کسب کنید. موضوع را با هم انجام دهید ، یعنی هم کتاب های پاپی و هم کتاب های صوتی ، و با این کار فروش شما دو برابر می شود.

دوره های آموزشی


در وهله دوم دیدن این عنوان عجیب به نظر نمی رسد. صنعت آموزش و آموزش آنلاین در ایران طی سالهای اخیر بسیار داغ بوده است. بسیاری از افراد با جمع آوری تجربیات و تجربیات خود در قالب یک دوره و فروش آن ، درآمد خوبی ایجاد کرده اند. آموزش همیشه یک بخش پرسود است زیرا همیشه افرادی هستند که می خواهند یاد بگیرند و خود را برای چالش های جدید آماده کنند و از طرف دیگر کسانی هستند که آماده ارائه خدمات خود در اینترنت هستند. به عنوان مثال ، می توانید پرونده هایی را برای آموزش مالی ذهنی یا قانون جذب ذخیره کرده و در سایت خود قرار دهید. باور کنید مردم حاضرند هزینه های آموزش ساده ویندوز را پرداخت کنند !!! بنابراین فرصت را از دست ندهید
به عنوان مثال در ایران سایت هایی مانند شاتوب دوره های آموزشی با موضوعات مختلف را ارائه می دهند. در خارج از ایران سایت های edx ، coursera و Udemy نیز در این منطقه فعالیت می کنند.

نرم‌افزار و سخت‌افزار کامپیوتر

شرکت‌های کامپیوتری مانند Dell ، Microsoft و IBM هرساله سود هنگفتی از فروش سخت افزارها و نرم افزارهای خود بدست می‌آورند که این با وجود افزایش نرخ رشد استفاده از کامپیوترهای شخصی و وسایل الکترونیکی طبیعی بنظر می‌رسد.این محصولات به دلیل تنوع یکی از بهترین محصولات موجود برای فروش در اینترنت است و با ارائه آنها در فروشگاه آنلاین می توانید درآمد قابل توجهی کسب کنید. بطوریکه شرکت‌های Dell و Gateway به تنهایی توانستند در سال 2004 با فروش نرم‌افزارها و سخت‌افزارهایشان، 20 میلیارد دلار کسب کنند.

با یک فروشگاه سخت افزار در نزدیکی شهرتان صحبت کنید و با آن همکاری کنید ه شما محصولات انهارا در سایتتان قرار دهید و از انها بخواهید به شما درصد بدهند

کالای ورزشی

با گوشه گیری بیشتر افراد و کاهش فعالیت بدنی آنها طی انقلاب اینترنت و تکنولوژی، انسان‌ها بیشتر به بیماری‌ دچار می‌شوند و بیماری‌های استخوانی، فشار خون و … که ناشی از عدم تحرک می‌باشند درصد بزرگی را به خود اختصاص داد‌ه‌اند. این امر باعث شده طی سال‌های اخیر مردم وقت بیشتری را به ورزش و تناسب اندام اختصاص دهند. لباس‌ها، وسایل و دستگاه‌های ورزشی در کنار مکمل‌های غذایی، ورزش را به یکی از کالاهای با سود بالای فروشگاه‌ های انلاین تبدیل کرده‌اند. فروش کالای ورزشی در بستر اینترنت فرصت بسیار عالی است زیرا بیشتر مردم کالا های ورزشی خودرا از طریق اینترنت سفارش میدهند و سرچ بسار بالا فروش بالایی دارد.

پوشاک

تنوع زیاد پوشاک و امکان داشتن انتخاب‌های زیاد باعث شده است جریان درآمدی مناسبی عاید این بخش شود. همچنین عدم محدودیت سنی در خرید این کالا و متناسب بودن آن برای تمامی سنین و جزو نیازهای ضروری بودن آن باعث شده مشتریان آن جامع آماری گسترده‌ای را تشکیل دهند. با نبود فروشگاه اینترنتی به روز با صنعت مد فرصت بسیار عالی است ه یک فروشگاه ایجاد کنید.

 برای ادامه ی مطلب اینجا کلیک کنید

 

  • ۰۰/۰۱/۲۵
  • mobina behroozi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی